Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Odstąpienie od umowy

Reklamacje i Zwroty


Reklamacje


Wszystkie produkty, które znajdziesz w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta. Zwracamy szczególną uwagę na jakość produktów, które znajdziesz w naszej ofercie. Jeśli jednak chcesz zgłosić reklamację zakupionego towaru, skontaktuj się z nami. Odsyłając nam towar do reklamacji załącz prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny. Jeśli cokolwiek stało się przesyłce podczas transportu i jej stan budzi Twoje wątpliwości, musisz sporządzić protokół szkodowy. Podpisz go i daj do podpisu listonoszowi lub kurierowi. Tylko wtedy uznamy reklamację dotyczącą tego typu uszkodzeń.

Zwrot bez podania przyczyny

Prawo umożliwia zrezygnowanie z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Można to zrobić bez podawania przyczyny. Przyjmiemy taki towar jeśli produkt:
• nie jest zniszczony;
• nie jest uszkodzony;
• nie był użytkowany;
• jest czysty;
• jest bez zapachów np. Twoich perfum czy kremów.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt lub za pobraniem.

Po przyjęciu zwrotu bielizny (informację o przyjęciu zwrotu wyślemy do Ciebie e-mailem) oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni roboczych, chyba że ustalisz z nami inaczej. Pieniądze przekażemy:
1. na konto bankowe. Podaj jego numer na załączanym formularzu.
2. przekazem pocztowym - jeśli nie podasz numeru konta bankowego (odejmujemy wtedy od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego, minimum 5,50 zł).

Może się zdarzyć , że nie uznamy Twojego zwrotu bądź reklamacji. Stanie się tak, gdy:
• odeślesz towar po terminie (14 dni od odebrania przesyłki);
• nie odeślesz rachunku i/lub formularza reklamacyjnego;
• odeślesz towar bez metek lub oryginalnego opakowania, jeśli takowe było;
• uszkodzisz oryginalne opakowanie producenta;
• towar będzie zabrudzony.
W takim wypadku towar zostanie odesłany na koszt Zamawiającego.
Prosimy o staranne pakowanie przesyłek, ponieważ uszkodzenie, wynikłe ze złego opakowania, uniemożliwi nam przyjęcie Twojej reklamacji, zwrotu czy wymiany.

Jeśli chcesz zwrócić towar:
• wydrukuj i wypełnij "formularz zwrotu towaru"
• odeślij towar z wypełnionym formularzem i rachunkiem na adres: (preferowana forma zwrotu to paczkomat In Post)

In Post:

WRO03A

ul. Obornicka 64

51-114 Wrocław


Nie zwracamy kosztów przesyłki. Jeśli Twoje zamówienie było realizowane z promocyjnymi kosztami przesyłki, przeliczymy je podczas zwrotu towaru, a koszty faktycznie przez nas poniesione odliczymy od zwracanej Ci kwoty.

Wymiany

Jeśli chcesz mieć się upewnić, że Twój zakup jest dobry, skorzystaj z naszej bazy wiedzy - działu BRAFITTING. Jeśli masz wątpliwości, dotyczące dopasowania bielizny, pisz na sklep@onlyher.pl
Zawsze jednak może się okazać, że rozmiar lub krój okaże się niedopasowany. Jeśli cokolwiek jest nie tak... w ciągu 14 dni możesz wymienić produkt.
Przyjmiemy taki towar jeśli produkt:
• nie jest zniszczony;
• nie jest uszkodzony;
• nie był użytkowany;
• jest czysty;
• nie nosi zapachów np. Twoich perfum czy kremów.


Jeśli chcesz zwrócić towar:


• wydrukuj i wypełnij "formularz wymiany towaru"
• odeślij towar na swój koszt z wypełnionym formularzem i rachunkiem na podany w linku adres;
• jeśli wymieniasz towar na droższy, przelej na nasze konto różnicę w cenie;
• koszty wysyłki wymienianego produktu ponosimy MY. Ty zapłacisz jedynie za odesłanie produktu na wymianę;
• jeśli wymieniasz towar na tańszy, przelejemy Ci nadpłatę w ciągu 5 dni roboczych na Twoje konto, (chyba że ustalisz z nami inaczej).

 

Formularze do pobrania:

Formularz zwrotu / wymiany

Formularz reklamacyjny

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel